Atualizações para o “Team Fortress 2”


O consagrado jogo de tiro em primeira pessoa multiplayer online “Team Fortress 2” recebeu uma nova atualização que traz várias novidades para os jogadores, além de melhorias para a classe Heavy.

O “patch” inclui um modo de jogo (Arena – mata-mata ) e sete mapas inéditos, O novo modo de jogo será compatível com cinco mapas desenvolvidos pela Valve. Um novo mapa, Payload, “focado em mais espaços abertos que Goldrush” também será liberado, de acordo com Robin Walker da Valve. além de três novas armas que devem ser conquistadas à medida que as proezas vão sendo conquistadas,  A primeira das armas é a K.G.B. (Killing Gloves of Boxing): toda vez que Heavy mata um inimigo com as luvas de boxe , ele ganha cinco segundos de “critical hits” assegurados, que pode ser usado para golpear ainda mais oponentes e aumentar ainda mais esse tempo. Como opção, ele também poderá trocar para outra arma e aproveitar o bônus para detonar os inimigos próximos. No entanto, os movimentos lentos do personagem e da própria luva, tornam arriscado seu uso. Novamente, as armas são obtidas ao conseguir realizar determinado número de conquistas.

O primeiro mapa anunciado é “cp_steel”, criado por Jamie “Fishbus” Manson, marcando a primeira das seis revelações do site, este mapa é descrito pela Valve como um “mapa complexo de controle de ponto de ataque e defesa”. (estas revelações estarão ocorrendo gradativamente pelas atualizações do steam), Segue abaixo as atualizações realizadas, até então, para o jogo direto do site do steam na versão em inglês.

Obs: Esta é uma das maiores atualizações já realizadas para um jogo da Valve na plataforma Steam, e tem o objetivo de trazer novos desafios e uma nova dinâmica ao game.

Team Fortress 2 Update Released (8/26/2008)

August 26, 2008, 4:58 pm – Jason Ruymen – Product Update

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Team Fortress 2

§  Fixed a bug that prevented the correct Arena stats from being uploaded

 

Team Fortress 2 Update Released (8/21/2008)

August 21, 2008, 5:13 pm – Jason Ruymen – Product Update

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Team Fortress 2

§  Fixed startup crash related to loading the tf2_playerstats.dmx file

§  Fixed material system crash

§  Added -noborder command line option to play windowed-mode with no border

 

Team Fortress 2 Update Released (8/20/2008)

August 20, 2008, 6:12 pm – Jason Ruymen – Product Update

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Team Fortress 2

§  Fixed an invalid skin crash on TF weapons

§  Fixed a viewmodel related crash when switching classes away from Medic

§  Fixed not getting the Arena team menu after watching the intro movie on Arena maps

§  Fixed some problems with localized text

 

Team Fortress 2 Update Released (8/19/2008)

August 19, 2008, 2:30 pm – Jason Ruymen – Product Update

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Added 3 Heavy unlockables

§  Natascha, The Sandvich, The Killing Gloves of Boxing

§  Added 35 new Heavy achievements

 

Added Arena game mode

§  5 arenas: Lumberyard, Ravine, Well, Granary, Badlands

 

Added 2 new maps

§  Badwater Basin, a new payload map

§  cp_steel, a community map by Jamie “Fishbus” Manson

 

Changes

§  Added server map timeleft to upper right of scoreboard

§  Added new firing sounds to The Backburner

§  Removed the Custom Tab in the serverbrowser, and added the Tags field to the base Internet Tab

§  Increased The Kritzkrieg’s uber-charge rate bonus from 10% to 25%

§  32 player servers can now support an extra slot of SourceTV

§  Made the freezecam item panel description easier to read

§  Players now broadcast whether they chose a team directly or use autoteam

§  Added proper handling of cart blocking recognition to Payload maps

 

Bug fixes

§  Fixed bug where switching from flaregun-wielding Pyro to another class meant you didn’t get a full ammo loadout on first spawn

§  Fixed Spy watch arm not using team skins

§  Fixed weapon switching preventing you from using secondary attacks for a 0.2s window after the primary became available

§  Fixed players getting stuck in a bad animation state when class switching while spinning the minigun

§  Fixed a loophole that allowed players to pickup weapons of other classes

§  Fixed a bug that resulted in players earning more crit chance bonus in large, single damage events than they are supposed to

§  Fixed an issue with the floating HUD +X health indicators that resulted in them appearing incorrectly

§  Fixed a bug which caused the minigun spinning & firing sounds to occasionally stop while the Heavy was still firing

§  Fixes the Loadout player model panel causing the in-game player facial animation to perform incorrectly

§  Fixed spectators not having the target ID labels display correctly

§  Fixed the cart alarm sound occasionally getting stuck on in Payload maps

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